maandag 21 januari 2013

Verzameling hobbygerief uitgebreid

Yeahhhhhhhh. Mijn verzameling stempels is uitgebreid met een aantal Hero Arts, Penny black , Tim Holtz, ... stempels. Heb ze kunnen overkopen van iemand die meer dan 10 jaar "gestempeld" heeft en de hobby niet meer kan uitvoeren wegens medische redenen. Ben zo blij dat ik deze gevonden heb. Zal er zeker zorg voor dragen Cindy. Hoe je het ook draait of keert: deze hobbyspullen zijn écht moeilijk te vinden in België. Ik moet er echt al een héél eind voor rijden. Ook nu ben ik meer dan een uur onderweg geweest om ze op te halen, maar dat heb ik er graag voor over.

Of ze nu tweedehands zijn of nieuw: het is zéér duurzaam materiaal allemaal. Zelfs als er iets stuk is, kan je het meestal zelf herstellen. Bij thuiskomst heb ik alle stempels gereinigd en mooi opgeschuurd zodat ze er weer als nieuw uitzien. Eén stempelkussen was losgekomen: gerepareerd met secondenlijm. En één pons bleef grondig hangen. De drukknop zat ook niet meer goed. Heb hem voorzichtig losgemaakt, even bestudeerd hoe hij in elkaar stak en tadaaaaaaa: weer helemaal in orde gekregen. Beetje met olie ingesmeerd en klaar is kees. Zal metaalmoeheid geweest zijn denk ik.

Kan ik eindelijk leuke achtergrondjes maken met zelfgemaakt papier op basis van de Te Gekke Krijtjes en deze stempels. Moest er trouwens iemand van jullie leuke adresjes weten in het Kempense/Antwerpse: altijd welkom hé!

Een blik tussen mijn nieuwe aanwinsten:




En enkele nieuwe ponsen tussen mijn reeds opgebouwde verzameling.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten