donderdag 21 maart 2013

Aardbeienkaart - Te Gekke Krijtjes


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een eenvoudig kaartje gemaakt. Alleen de foto en juiste kleurweergave was weer niet zo eenvoudig :-L . Sorry.

Aangezien gisteren de astronomische lente begonnen is, vond ik een kaartje in de lente-sfeer wel gepast. Alhoewel het de komende dagen weer echt winterweer zal worden, probeer ik toch de lente in huis te halen hoor :).

Met verschillende krijtjes heb ik rechte lijnen met de hand getrokken en uitgewreven met terpentine. Een papieren onderlegger voor gebakjes in de vorm van een hartje heb ik eveneens gekleurd met de Te Gekke Krijtjes. Om de vorm duidelijker te krijgen t.o.v. de achtergrond heb ik er met een wattenstaafje op de rand extra kleur op aangebracht. Met foam een geponste bloemetje als aardbeikroontje gekleefd. Omdat één geponst bloemetje te klein is in verhouding tot de "aardbei" heb ik 2 extra bloemetjes geponst, dubbelgevouwen en onder het reeds gekleefde "kroontje" geplakt zodat het toch wat meer volume geeft. Onderaan met mini-ponsjes ( hartje en bloemetje) mini aardbeien gemaakt. Een stempel van boekenvoordeel en bloemetjesstempel van Action erop. That's it!

Groetjes
Joke




4 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een voorjaarskaart. Erg leuk met zo'n roze hart. Die aardbeitjes heb ik ook al eens gemaakt leuk om te doen en het staat lollig. Je achtergrond is super geworden! Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die achtergrond is werkelijk fantastisch!!! Wat een heerlijk lentekaartje is dit geworden.

    groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enne, die stempel van de boekenvoordeel komt me heel bekend voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zie ik eindelijk wie Trees (mijn zus) bedoeld maar mooie kaarten maak je

    BeantwoordenVerwijderen