maandag 25 maart 2013

Bedanktkaartje - Te Gekke Krijtjes

 
 
Hallo bloggers,
 
 
Vanavond heb ik een bedankt kaartje gemaakt dat ik even met jullie wil delen.
 
De achtergrond van het correspondentiekaartje werd met het okergele krijtje en het bruine krijtje gekleurd. Daarachter steekt een rechte kaart waarop ik het correspondentiekaartje heb gekleefd. Het bovenste stukje heb ik met het donkerblauwe krijtje gekleurd. Ik heb er met gekleurde inkt enkele bloemblaadjes en verschillende bloemetjes op gestempeld. De stempels heb ik op hun beurt ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes door gebruik te maken van wattenstaafjes. Het lintje werd met het paarse krijtje gekleurd. Het ovaaltje en de Bedankt stempel heb ik met foam bevestigd.

 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Vele bloggroetjes
Joke

2 opmerkingen:

  1. Lekker voorjaarskaartje met die bloemen. Ik vind het erg mooi geworden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen