donderdag 7 maart 2013

Lentekrans

Beste creatievelingen,

Heb vanavond mijn "kerstkrans" verwijderd. Het was er eentje met sterren en warme winterwensen - dus die kon zeker nog wel tot deze periode blijven hangen.  Maar, vond het met het weer van de afgelopen dagen ideaal om deze krans te "vernieuwen". Alhoewel, als we de weerman mogen geloven wordt het terug vriesweer dit weekend. Maarja de lente hangt zo toch al in de lucht vinden jullie niet?

Het bordeauxrode lint van mijn "kerstkrans" heb ik aan de krans gelaten. Heb er een 3-tal kanten lintjes op vastgepind met een uitgestante vlinder van Marianne Design die ik dan bewerkt heb met de krijtjes. Bloemetjes uitgeponst en eveneens met de Te Gekke Krijtjes gekleurd. Een beetje siergras ertussen voor wat meer kleureffect en enkele parels voor een "finishing touch".



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om je krans door het jaar te hergebruiken. Hij is erg leuk geworden.

    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Wou het simpel houden. Voor de kleuren was het ietsje moeilijker omdat ik mijn bordeauxrode lint wou hergebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen