dinsdag 2 april 2013

Te Gekke Krijtjes - "Honingraatmotief" - Taartrondje & Knipvel

Hallooooooooooooo,

Vandaag post ik 2 kaartjes. Eén waar ik een tijdje terug al aan begonnen was en vandaag dus heb afgewerkt (foto 4). Ook weer op basis van een knipvel, taartrondje, lintje en geponste bloemetjes. Alles gekleurd met de Te Gekke Krijtjes.

Het tweede kaartje heb ik gemaakt op basis van deze foto die ik vanmorgen zag om reclame te maken voor het Art Specially Event in Zeist bij tegek.nu (zie eerste foto). Het kaartje links onderaan trok mijn aandacht.

Ben even aan't denken geweest hoe ik deze techniek kon uitproberen. Heb een rondjespons en een correspondentiekaartje genomen en in de lengte allemaal rondjes uitgeponst. Daarna diagonaal op een ander correspondentiekaartje gelegd en ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes en wattenstaafjes.

De swirl had ik in een iets te licht groene kleur gestempeld. Daar heb ik dan maar met een fineliner overgegaan om hem iets duidelijker te laten zien op de kaart. Een leuke tekststempel erop van Tim Holtz collection en klaar is kees (foto 2). Misschien is dit helemaal niet hoe Sannie dit toepast, maar trekt er toch een beetje op hé. Heb er mijn eigen touch aan gegeven door met een foampad een extra rondje te plakken met een stempel van een vogeltje. Eigenlijk ook weer een schoonheidsfoutje zulle ... hihi.

foto 1


foto 2 & 3



foto 4

Ben echt benieuwd welke technieken Sannie nog op haar blog zal laten zien. Ben echt verslaafd!