donderdag 26 september 2013

Challenge 2 - Cards and Scrap Challengeblog: kantoor-artikelen


Deze week doe ik ook weer mee met de challenge van Cards and Scrap Challengeblog. Ook wel gekend als "ELKE KAART EEN FEESTJE".

Als ik de geplaatste creaties voor deze challenge zie op hun blog dan sta ik versteld wat moois je met kantoor-artikelen eigenlijk allemaal kan maken.

Voor deze kaart heb ik gewerkt met: paperclips, een post-it-blaadje & een index-tab/tab-strookje.

Ik heb een dubbel kaart genomen en er een designvel op gekleefd. Vond dit designvel wel iets hebben. Het komt uit een boek om zelf kaarten mee te maken met allerlei leuke knipvelletjes van vogeltjes, uiltjes,... Ik vind ze écht LIEF en ONWEERSTAANBAAR. Al heb ik er nooit eerder iets mee gedaan... Maar goed dat ik die challenges uiteindelijk ontdekt heb ;).

Daarna heb ik een figuur gekozen die ik met foampads aangebracht heb op het designvel. Om er nog eens extra reliëf in te brengen heb ik het vogeltje er ook met foampads op aangebracht. Zo lijken de pootjes ook echt tussen de "pluimpjes" van de vogel te zitten. Persoonlijk vind ik het meer "levendig" op die manier.

Een leuk strikje, een glitterlint en een zelfgemaakt bloemetje uit klei, gekleurd met de Te Gekke Krijtjes geven de kaart naar mijn mening extra detail.

Op het post-it blaadje heb ik mijn tekst gestempeld.

Ik vind het zelf een fleurig-kleurig-kaartje.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Voor diegene die nog even wakker blijven: geniet nog van de avond.

Ik houd het voor vanavond alleszins voor bekeken want, morgen heb ik nog een laatste zware werkdag voor het weekend aan de deur staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten