zondag 22 september 2013

" De week van Jullie" - dag 4 bij Sannie-lovestostamp


Vandaag wil ik ieder van jullie die mijn blog volgen of af en toe eens langskomen nog eens extra bedanken!

Het is superfijn om jullie reacties te lezen. Ik kijk er telkens weer naar uit om ook jullie nieuwe creaties te bewonderen en er dingen van op te steken want, zoals jullie weten ben ik nog maar net één jaartje bezig met het kaarten maken. En dit vooral door de ontdekking van de Te Gekke Krijtjes.

Ik heb zelfs een bepaald ritueel :) : elke ochtend bij het ontbijt neem ik de I-pad onder de arm en ga ik al eens kijken wie iets gepost heeft en wat er allemaal in blogland gebeurd is. Als ik na mijn werk thuiskom, ga ik (vooraleer ik aan de huishoudelijke taken start) weer meteen even rondneuzen wat jullie tijdens de dag gemaakt hebben. Want, zeg nu zelf, het is toch veel fijner om je avond daarmee te beginnen... En, (jaja... het is een uitgebreid ritueel geworden ondertussen ;) ) 's avonds kom ik nog eens een keertje in blogland terecht.

Toen ik gisteren thuiskwam van het feestje van mijn werk ( wat trouwens een héél erg leuk feestje was geworden met alle collega's, hun partners, mijn bazen en de ouders van de baas, de vaste "hulpcollega's" van het kantoor en al hun kinderen. We waren met een bende van > 40. Echt helemaal anders dan op mijn vorige job. Hier kan je tenminste van een echt hecht team spreken ) en ik naar mijn vaste routine greep ;), zag ik dat ik door Sannie uitgekozen was met mijn creatie van de kaart en het musje in de door haar georgaiseerde "de week van Jullie". 

Dat vond ik pas een hele fijne verrassing! Dacht niet echt dat mijn kaart echt in de smaak zou vallen als ik alle voorbijkomende kaarten al heb zien passeren hoor. Er zitten echte pareltjes tussen!!!

Maar, het geeft me een fijn gevoel dat ik zeker goed bezig ben en uiteraard ook verder zal doen met deze hobby.
Ik blijf zeker uitkijken naar jullie berichtjes die jullie plaatsen én naar jullie creaties, dus doe zeker allemaal verder!
Voor nu ga ik nog even mijn dagelijkse routine afwerken ;) en dan op naar de beurs in Mechelen.

Wel jammer dat er geen standaard emoticons mogelijk zijn in Blogger hé?! Je kan er duidelijk je gevoel nog beter mee overbrengen.

Ik ben al wel eens aan het surfen geweest of het mogelijk is, maar durf me er niet zo aan te wagen. Stel je voor dat ik mijn blog niet meer op "orde" krijg. Als er iemand ervaring mee zou hebben. Tips zijn altijd welkom hé.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten