vrijdag 6 september 2013

Te Gekke Achtergrondkaart uit A4-tje

Hallo,

Vanmiddag ben ik er weer met een nieuwe kaart die ik gemaakt heb aan de hand van het filmpje Achtergrondkaart van Sannie-lovestostamp.

Ik had al eens een keertje geprobeerd om zo'n achtergrondkaart te maken, maar ik vond die toen echt niet naar m'n zin. En daar baalde ik toen echt zo erg van dat ik het een hele poos niet meer wou proberen ;). Voor alles de juiste moment zoeken hé.

Vandaag zag ik nog een gaatje om een nieuwe blogpost te plaatsen met m'n tweede poging van de achtergrondkaart.

Enkel de buitenste kaart is niet gemaakt met de Te Gekke Krijtjes. Vond het deze keer al veel beter gelukt. Enkel de bloemetjes zoals Sannie voordoet in dat filmpje heb ik aangepast. Moest dit wel aanpassen want ik bezit geen 3 dezelfde ponsen van verschillende formaten van zulke bloemetjes. Maar het idee dat zij daar uitwerkt vind ik wel knap. Zal er dus voor zorgen dat die ponsen ook op mijn lijstje "to have" komen ;). Wie weet vind ik ze wel op de volgende beurs in Mechelen.

Deze techniek zal ik zeker vaker toepassen. Je eigen scrappapier ontwerpen: vind het SUPER!

De buitenste kaart is een zalmroze kaart. Een kleur die ik ook al vaak vastgepakt heb, maar niet goed wist te combineren. Met de Te Gekke Krijtjes kan je dus zelf gaan experimenteren tot het allemaal netjes past. Dus deze kaarten hebben eindelijk hun doel gevonden.

De randjes van de kaart en het zelfgemaakte scrappapier heb ik met een hoekpons afgerond. Vond dat wel passen bij het "fijne" scrappapier.

Hier komt ie dan:



2 opmerkingen:

  1. Jij durft. Zover ben ik nog niet met de krijtjes.
    Wat een enige kaart is dit geworden.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig goed gelukt. Het is ook zo leuk die krijtjes.
    Je eigen scrappapier maken is te gek! :)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen