woensdag 23 oktober 2013

Candy, Candy, Candy ...

Dag bloggers allemaal,

Vandaag een blogpost met weinig woorden. Surf eens een keertje naar de candy's die in mijn sidebar staan. Als je er op klikt, kom je er meteen bij uit. En kijk zelf eens uit wat een mooie blogs die linken bestaan. Het leuke eraan is dat ze zulke mooie candy's weggeven. Hier en daar is de eindmeet bijna behaald...dus wil ook jij je kans wagen doe dan zeker mee.

Even een kort overzichtje:

Candy bij Ineke tot 3 november;
Candy bij à la kaart blog van Anita tot 1 november;
Candy bij Leni's kaartenblog tot 28 november;
Candy bij de Hobbyschuur tot 1 november;
Candy bij Ziezo Knutsels bij 150 volgers;
Candy bij Petra de Peffer bij 1250 volgers;
Candy bij Kicostamps bij 275 volgers;
Candy bij Renate bij 50 volgers;

Oooh, en wat ik nog even wil meegeven: kijk vanaf 31 oktober ook eens naar mijn blogpost van die dag. Ik ga me ook wagen aan een candy, m'n allereerste en dat hoort een bijzondere te worden.
Benieuwd? Nog eventjes geduld zou ik zo zeggen en dan wordt dit pakketje onthuld ;) :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten