maandag 14 oktober 2013

'T is feest! Gelukkige Verjaardag Anny!


Hoi bloggers,


Vanavond heb ik een verjaardagskaart gemaakt, want op zondag 20/10/2013 wordt Anny 64 jaar.

Toen ik ging verder studeren, heb ik enkele jaren tijdens de weekends en feestdagen gewerkt in een plaatselijke bakkerij. Anny was daar mijn toenmalige bazin. En af en toe hebben we nog eens contact.

Ik wens Anny alvast een "supergeweldigefantastische" verjaardag en een top feest!
Bedankt voor de uitnodiging!

Ik heb de kaart gemaakt met de Te Gekke Krijtjes en gaatjesband in het nieuwste kleurtje rood en het basis kleurtje rood. De bloemetjes zijn gemaakt uit het zelfgemaakt scrappapier dat ik een tijdje geleden maakte. Eveneens ook met de Te Gekke Krijtjes. Met een groene fineliner heb ik lijntjes getrokken. Her en der afgewerkt met glittersteentjes. Het getal 64 met een dies van Die-namics uitgestanst. Tekst gestempeld op een geponst label dat ik ook weer bewerkt heb met de Te Gekke Krijtjes. De cijfers heb ik tenslotte nog wat glitter gegeven, al zie je dat wel niet zo duidelijk op de foto.

Vind het zelf een "fijn" kaartje geworden. Hopelijk vind Anny deze kaart ook leuk:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten