maandag 11 november 2013

Challenge - Clean and Simple Card

Dag bloggies,

Allereerst een welkom op mijn blog aan mijn nieuwe volgers en erg bedankt voor de leuke reacties van jullie allen op mijn vintage Kerstkaart. Ik waardeer jullie reacties enorm! Jullie geven me moed om door te gaan.

Gisterenavond ben ik nog verder gegaan met kaartjes maken. Via mijn dagelijkse ronde in blogland kwam ik het blog tegen van Nadia's Challenge Blog. De challenge sprak me wel aan. Doordat ik nog maar iets langer dan 1 jaar aan het kaarten maken ben, kan ik nog wel wat ervaring opdoen. Het clean en simpel kaarten maken leek me dus wel wat. De enige voorwaarde buiten het cleane en simpele was om een 3D knipvel te gebruiken.

Mijn kaart is opgebouwd met een restje designpapier van mijn vintage Kerstkaart (zie mijn vorige blogpost), een zelfklevend fluwelen lint, bijpassende plakparels en uiteraard het 3D knipvel (3D boek  glitter 1 van Studio Light). Als je dat niet zo vaak doet, is het plaatje dat ik genomen heb toch niet zo een makkie. Een tip voor andere beginners: gebruik in het begin makkelijkere (minder moeilijk uit te knippen/snijden) plaatjes. Een goed snijmesje dat deed wonderen om dit tot een goed einde te brengen. "Goei gerief" zoals wij zeggen is half werk al gedaan ;). De glitter over het gehele plaatje geeft iets magisch aan de kaart vind ik. Al zie je dat niet zo goed op foto.

Mijn clean and simpel kaartje lijkt ook een beetje vintage vinden jullie niet?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten