zondag 10 november 2013

Inloopworkshop Kerst (9) - Geschenkmandje

Fijne zondag iedereen,

Gisteren in de voormiddag opnieuw naar De knutselaer geweest. Vorige keer jammer genoeg gemist. Wat was ik content dat ik er terug bij was...Je mist dat echt hoor.

Gisteren hebben we een cadeau-/geschenkmandje gemaakt.
Leuk om een kleinigheidje in te stoppen als snoepjes maar natuurlijk ook andere dingetjes kunnen. Een leuke tip die ik meekreeg van Maddy is dat je het bijvoorbeeld ook kan gebruiken om een babygeschenkje mee in te pakken zoals een rompertje. Iets wat ik binnenkort al ga kunnen gebruiken voor een vriendin. Bedankt voor de tip Maddy!

Best makkelijk om te maken. Dus als je nog een leuke verpakkingsmethode zoekt en je hebt weinig tijd dan is deze een aanrader.

Bij deze wil ik ook even laten weten dat de website van De Knutselaer ondertussen actief staat. Ook leuk om weten dat Maddy acties doet via haar webshop. Je kan de bestelde spulletjes ook kan afhalen in plaats van te laten opsturen. En, Maddy is ook bereid hobbyspullen die ze niet in haar winkel of shop heeft voor je uit te zoeken en eventueel te bestellen zodat je er toch aan kan geraken. Heeft ze al voor me gedaan en mocht gisteren de onwijs gave cameo ponsen en stansjes van Nellie Snellen in de wacht slepen ;) ;) ;). Heb ze gisterenavond al even uitgetest en ze zijn écht supermooi hoor. Binnenkort zal ik daarover een nieuwe blogpost plaatsen. En nee hoor, ik heb geen aandelen bij De Knutselaer. Ik vind het alleen een superleuk winkeltje en lieve gastdame die heel veel geduld met ons, workshoppers, heeft. Hopelijk mag ze nog héél lang doorgaan!

Jullie zijn misschien wel benieuwd naar wat mijn geschenkmandje is geworden.................... :
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten