zaterdag 12 april 2014

Inloopworkshop - Card in a Box - Babykaartje

Een vrolijke zaterdagmiddag voor iedereen,

Sinds vorige week ga ik terug naar de inloopworkshops bij De Knutselaer. Wat heb ik dat gemist :).

Toen ik nu donderdag de mail van Maddy ontving, was ik erg blij om te zien wat we vandaag gingen maken.

Mijn beste vriendin is uitgerekend om einde april, begin mei te bevallen van een 2de zoon. Ze heeft al een zoon en dochter en een stiefzoon. Dus ze heeft al vrij snel openbaar gemaakt dat hun 3de kindje een jongetje zou worden.

Omdat ik graag een zelfgemaakte creatie wou maken maar, er eigenlijk ook weer nooit toe kwam, was ik blij verrast met deze babycard in a box.

Ik heb al vaak zulke cards in a box op Pinterest gepind. Doch, ik vond nooit een goede handleiding en bijgevolg doe ik daar dan ook niets mee. Het leek me zo een overweldigende klus om hieraan te beginnen. Gelukkig hebben we Maddy dan die voor ons een duidelijke werkbeschrijving op papier zet en tijdens het maken met tips klaarstaat. Het is zoveel makkelijker om dit te maken dan ik dacht :). Dat wil zeggen dat je hier zeker nog wel vaker een card in a box gaat voorbij zien komen ;). Ben er helemaal weg van!
 
Op de achterzijde zorg je ervoor dat je het stuk niet vouwt opdat je er een designpapier kan opplakken waarop je dan een boodschap kan achterlaten.

Wat ik ook echt super vind aan deze card in a box is dat je door 1 x drukken een plat kaartje hebt dat perfect in een enveloppe past om op te sturen. Toch ook niet onbelangrijk soms hé!

Even iets totaal anders: ik heb sinds kort dat er van die woorden in een andere kleur oplichten op mijn blog. Als je daar dan met de muisaanwijzer over gaat dan krijg je een ad(vertentie) van het ene of andere. Ik heb dit al gemeld, maar er wordt niets aan gedaan. Vind dat toch een beetje jammer dat men inkomsten haalt uit zaken waarvoor ik en jullie (bij sommigen onder jullie heb ik het ook al gezien op jullie blog) geen toestemming hebben gegeven. Als iemand er alsnog een oplossing voor kent dan hoor ik het graag!

Zo, voor nu ga ik proberen nog een beetje van de zon te genieten nu die van de partij is ;).

Wat vinden jullie ervan? Is ie niet schattig?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten