zondag 6 april 2014

Simple, Clean & Fast Version - Te Gekke Krijtjes (2)

Dag bloggers allemaal,

Onlangs heb ik opnieuw een simple, clean & fast version kaart gemaakt met de Te Gekke Krijtjes.

Deze keer was ik geïnspireerd door een kaartje dat ik op Pinterest tegen kwam. Als je dan klikt op de pin, kom je vaak op een blog of site terecht met meer van die leuke kaarten. Op die manier kwam ik bij een kaartje uit dat volledig gestempeld werd. Ik dacht ... deze is weer leuk om met de krijtjes te doen en hier en daar wat aan te passen. Het is echt simpel en snel om te maken. Niet teveel tierlantijntjes en toch verfijnd of niet?

Eentje in blauw:



Eentje in rode tinten:

Ik heb gebruik gemaakt van de gaatjesband ...(vind dat echt een geweldig item om mee te werken ;). Een stempel om een rand te stempelen, afgewerkt met enkele plakpareltjes en een bedanktthanksmerci-stempel. Onderaan met dezelfde rode krijtjes een beetje een wasem aangebracht. Om de kaart helemaal af te maken heb ik een vlinder gestempeld en met een wattenstaafje ingekleurd met de krijtjes en in 3D op de kaart gekleefd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten