woensdag 9 april 2014

Te Gekke Techniekenwaaier


Hallo iedereen,

Hebben jullie dat gevoel ook dat je zoveel leuks tegenkomt in blogland en op Pinterest en bij jezelf denkt dat ga ik ook eens maken, maar dat je er eigenlijk nooit echt aan toekomt om er eens echt in te vliegen?

Zo heb ik al heel vaak al die leuke technieken van de Te Gekke Krijtjes in een waaiertje willen maken. Ofwel had ik geen tijd, ofwel liepen mijn gedachten af te dwalen naar weer andere zaken. Ofwel kon ik er niet aan beginnen door mijn herstelperiode, enz... Soms is er ook zoveel wat ik zou willen maken dat ik gewoon niet kan kiezen wat nu eerst gedaan ;). En, als ik op een beurs kom wil ik steevast aan de workshops deelnemen maar, het is ook steeds ontzettend druk aan de stand van Te Gek, dat ik steeds opnieuw afdruip omdat ik geen geduld heb om te wachten tot een plaatsje vrij is. Ja, tot ik vond dat excuses verzinnen eindelijk genoeg was om hier eens aan te beginnen :).

Uiteindelijk is het er dan toch eens van gekomen en heb ik mijn eigen techniekenwaaier met eigen bewerkte lintje gebundeld.
Dit is het geworden:


Alle technieken hebben hun charmes wel vind ik. En, je gebruikt ze echt wel allemaal als je verslaafd bent zoals ik aan die Te Gekke Krijtjes ;). Toch zijn er een aantal technieken die ik wel bijzonder mooi vind zoals deze:

                     Sponsen met tekststempels



                   Overtrekken met diepte


Deze overtrektechniek met diepte heb ik een hele tijd geleden een aantal keer geprobeerd zonder echt succes. Maar, de aanhouder wint. Als iets me niet onmiddellijk lukt zoals ik het wil of zoals het zou moeten zijn, dan laat ik het meestal een tijdje aan de kant liggen en begin ik gewoon opnieuw tot ik uiteraard wél het gewenste effect tevoorschijn zie. Deze was meteen gelukt :). Ik vind deze techniek écht SUPER. Je kan zoiets echt alleen maar met de Te Gekke Krijtjes verwezenlijken.



                             Stickertechniek
En ook de stickertechniek vind ik een geweldige techniek om toe te passen. Een plaatsje waardig om hier nog eens extra in de kijker te zetten.

Nu is het de bedoeling dat ik dit bundeltje verder zal aanvullen natuurlijk. Wordt nog vervolgd...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten