dinsdag 13 mei 2014

I'm a blogger! - I'm a pinner!

I'm a blogger! - I'm a pinner!

Mijn hubbie was mijn laptop up-to-date aan het maken door een nieuw besturingssysteem te installeren en verraste mij met deze bureaubladachtergrond:


Wel van toepassing op mij ;). 
Maar bovenal ben ik toch echt verslaafd aan het pinnen.

Onlangs zag ik dan ook op het bord Doe-het-zelf en Knutselen een pin staan die wel héél toepasselijk is:


Ik heb dan ook al een tijdje het idee in mijn hoofd om inderdaad eens aan de slag te gaan met al die fantastische pins. Ik ga dit doen door een schema op te stellen met wat ik zeker wil afgewerkt zien binnen een bepaalde tijd. Ondertussen ga ik wel gewoon verder met pinnen maar, laat ik me niet afleiden van mijn schema ;). Maar wel nog eventjes geduld om die creaties en projectjes te zien want ik verhuis binnen 14 dagen en wil natuurlijk eerst ook terug een beetje gesetteld zijn.

En, voor diegene onder jullie die Pinterest nog niet kennen: ga deze sociale media zeker eens verkennen want, het is in tegenstelling tot vele andere sociale media niet wat je denkt!!!
Ooh ja, wel opletten hoor...werkt verslavend en je kan er maar niet van ontwennen ;).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten