zondag 4 mei 2014

Inloopworkshop - ladenkastje

Fijne zondag bloggers,

Afgelopen dagen ziek in bed gelegen, hevige buigriep, virale infectie met uitdrogingsverschijnselen. Wat heb ik me futloos en compleet leeg gevoeld. Net als mijn man en die is in zeker 20 jaar niet zo ziek geweest als de voorbije week. Ben blij dat ik me vandaag terug redelijk de oude voel en dat ook mijn mopie weer kleur heeft. Heb eindeloos veel achterstand op mijn job en de verhuisdozen staan nu echt wel klaar om eindelijk gevuld te kunnen worden. Ja hoor, de Sint-Jozefsbeeldjes hebben hun werk dan toch gedaan ;). Weet je nog mijn blogpost van maart 2013? Dus ook de komende periode kan het weer even wat minder druk zijn hier.

Maar nu laat ik jullie alvast mijn creatie zien, een ladenkastje uit cardstock:




Eigenlijk heel eenvoudig te maken. Alleen wou ik er nog wat frulletjes aan tot ik me bedacht. Het moet niet altijd overladen zijn toch? Ik denk dat ik er een plaatsje voor weet op mijn bureau op het werk. Ik houd niet van een rommelig bureau. Elastiekjes, nietjes, post-it notes,... kan ik nu netjes wegmoffelen ;).  Met het designpapier vind ik het wat Oilily-achtig. Jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten