zaterdag 10 mei 2014

Inloopworkshop - Some Bunny Loves You

Fijne zaterdagmiddag iedereen,

Toen ik vanmorgen vroeg de regendruppels op de ramen hoorde dacht ik meteen dat het ideaal weer was voor aan de knutsel te gaan.

Ben dan ook vanmorgen vroeg naar De Knutselaer vertrokken om een "beestenkaart" te maken.
Je hebt ze ongetwijfeld al wel zien voorbij komen: de nieuwe collectables van Marianne Design - een konijntje, katje, vosje, uiltjes, kikker, lieveheersbeestje en een bijtje.

Tijdens de inloopworkshop maakten we een "beestenkaart" met het konijntje.

Zoals je kan zien is het niet echt een kaart kaart zoals we gewoon zijn. Hoe het eigenlijk wordt genoemd weet ik zelf niet. Ik vind het zelf écht iets voor jonge kindjes. En dat komt uit want mijn achternichtje wordt in augustus 6 jaar. Ben dan goed op tijd klaar met het kaartje. Meestal ben ik er op de valreep nog mee bezig dus...

Alle hoekjes werden afgerond. Aan de buitenzijde heb ik het kaartje nog afgewerkt met het cijfer 6 in het gras. Zonder vond ik de kaart net niet afgewerkt.

Is ie niet lief?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten