zondag 18 mei 2014

Inloopworkshop - Twisted Fold Card

Een fijne zondagmorgend iedereen,

Leuk om op te staan met het zonnetje op de ramen.

Gisteren hebben we tijdens de inloopworkshop kennis gemaakt met een Twisted Fold Card. Gemaakt in zonnige kleurtjes. Als je eventjes je hoofd er goed bij kan houden dan is deze kaart zo gepiept ;).
Lijkt erg ingewikkeld maar, is het eigenlijk helemaal niet hoor.

Ondanks de toch wel vreemde vorm kan je van deze Twisted Fold Card een leuke attentie maken door er een cadeaukaart in te stoppen, centjes in op te bergen, ... En je kan dit zowel vooraan de kaart doen als in de 2de flap die je kan terugvinden als je de kaart openvouwt. Mooi afwerken met plakparels, bloemetjes, een leuke bijpassend tekststempel,... Ik heb de bloem nog met stickles gecraft.

Het enige waar je op moet letten is dat het designpapier dat je gebruikt best aan de 2 zijden is bedrukt met een leuk motiefje. Dat bespaart je extra werk en geeft meteen voldoende kleur aan je kaart én ook meteen in de correcte afmetingen.





Ik ga deze zeker nog eens overdoen. Maar nu ga ik even verder met de regeling van de verhuis.
Ik wou jullie ook nog een foto laten zien van onze dagelijkse bezoeker. Sinds een grote week komt ie iedere dag wel eens enkele keren binnen piepen. Ofwel is ie verliefd op één van mijn uiltjes ;).  Duidelijk nog een jong beestje.




Geniet nog van deze zonnige dag!
Tot gauw en bedankt om langs te komen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten