zaterdag 7 juni 2014

Inloopworkshop - Een schattig "kadoosje"

Hallo iedereen,

Op deze mooie zomerse zaterdag heb ik vanmorgen opnieuw deelgenomen aan de inloopworkshop van De Knutselaer.

Deze keer hebben we een schattig "kadoosje" gemaakt.
Ik weet niet of het een echt correct Nederlands woord is (moet ik eens vragen aan mijn tante Chris die altijd lerares Nederlands is geweest) maar, iedereen weet denk ik wel wat er mee bedoelt wordt.

Het meten, rillen, insnijden en in elkaar zetten is eigenlijk op zich geen werk. Wanneer je de velletjes designpapier gaat knippen en plakken dan is het wel even een werkje. Maar, het resultaat mag er dan ook zijn nietwaar?

Het "kadoosje" werd afgewerkt met een lintje dat enkel onder de tekststempel wordt vastgemaakt. De tekststempel wordt slechts aan één zijde van het doosje vastgeplakt. Aan de zijkant wordt het lint geknoopt. Vullen met een aardigheidje zoals snoepjes, koekjes, een centje,... Eventueel zie ik er zelfs een doopsuikerdoosje in. Klaar is kees:





Meer heb ik vandaag niet toe te voegen als: GENIET voor de rest van deze dag en hopelijk tot gauw! Morgen kom ik weer op jullie blogposten een kijkje nemen. Daar ga ik mijn zondagmorgen mee starten. Dat is altijd fijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten