zaterdag 21 juni 2014

Inloopworkshop - Enveloppe-kaart

Hallo, Hallo iedereen,

Zoals jullie weten is het zaterdag 's ochtends al wat de klok slaagt ten huize Joke: De Knutselaer.

Dat was deze morgen net zo. We hebben een envelop kaart in elkaar geknutseld. Ik vind het "model" van de kaart wel iets stoer hebben. Je kan er dus net zo goed een mannenkaart van maken.

Toen ik het design papier ging uitzoeken (er is altijd zooooooooooooooooooooooooveel keuze dat het kiezen altijd wat langer duurt bij mij ;) zag ik er een velletje tussenzitten dat onderaan een boordje had. Daarin zag ik wel iets als extra "touch" voor de voorzijde van de kaart.

Het is een blauw-groene kaart geworden. Als je op het insteekkaartje nog een "centje" kwijt wil, dan laat je best aan het strookje designpapier de bovenzijde ongelijmd zodat je het geld er achter kan vast steken. Dat was ik weer vergeten ;).

Ik heb er uiteindelijk deze groetjes-kaart van gemaakt:

Het is een kaart die in weze snel gemaakt is met weinig materiaal en toch afgewerkt.
Het kraft papier dat we deze keer gebruikt hebben is van "zachtere" kwaliteit dan het kraft papier dat meestal genomen wordt. Weer een goede tip van Maddy meegekregen dus.

En,...bij De Knutselaer kunnen binnenkort ook de Te Gekke Krijtjes aangeschaft worden :). Hélemaal goed is dat. Hopelijk gaat het krijtjesvirus ook over op de andere hobbyisten... Ik zal er in elk geval mijn best wel voor doen. Ik werd namelijk door Maddy gevraagd om een demonstratie/workshop met de Te Gekke Krijtjes te organiseren. Lijkt me écht leuk om samen te doen. Dat zie ik volledig zitten ;).

Dit was het voor nu. Ik zou zeggen houd mijn blog de komende dagen in de gaten. Er komt nog iets leuks aan. Geniet alvast nog van de toch bijzonder mooie, best wel warme zaterdag.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten