zondag 21 september 2014

Eline's Winter Birds - Winter Pastels (1)

Happy Colourful Sunday everybody,

Vorige week zag ik een leuk kaartje staan bij Maddy. De gekleurde vogeltjes spraken me direct aan. Heb ik dus ook maar meteen het leuke nieuwe winterpapier - Eline's Winter Pastels - aangeschaft van Marianne Design en een knipvel van Eline's Winter Birds. Het snijmalletje, ook van Marianne Design, had ik al een tijdje in mijn bezit. Ik blijf het ook een hele leuke vinden omdat hij voor allerlei doeleinden kan gebruikt worden. Ik heb er nog geen tekst bijgevoegd omdat ik daar nog even over moet nadenken. Kan een kaartje worden voor echte tortelduifjes hun trouw, voor een jubileum, voor valentijntjes, ... Er zullen nog kaartjes volgen in deze trend hoor. Misschien dat ik ze de volgende keer van een tekststempel heb voorzien. Eerst nog even laten malen in mijn hoofd 🙆.

Hier zijn de birdies dan:
 


Vandaag ben ik nog naar de hobbybeurs in Hasselt geweest. De eerste keer dat het daar plaatsvond. Normaal is de beurs in Mechelen dus was wel benieuwd hoe het daar zou zijn.Veel kleiner dan ik verwacht had. Wel enkele leuke dingen gezien zoals een nieuwe kleine Gelli Plate om bijvoorbeeld labels te maken. Heb hem maar niet aangekocht want mijn grote Gelli Plate heb ik al meer dan 1 jaar in de oorspronkelijke verpakking zitten 😊. Hoog tijd dus om hier dringend mee aan de slag te gaan vinden jullie niet?

Voor nu ga ik jullie laten. Ik ga nog even op het net surfen voor wat hobbyspullen die ik nog wens te bestellen zoals onder meer enkele héle leuke LaviniaStamps - stempellappen. Die zijn écht zooooo mooi! En, eens kijken welke van de nieuwe reeks Prima Dolls ik in mijn winkelkarretjes wil.  Er zit deze keer een jongetjes stempel bij ... Tot blogs.
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten