zaterdag 13 september 2014

Inloopworkshop - verrassingsdoosje met slinger

Dag laatavondbloggers,

Ik kom nog gauw een blogbericht posten om mijn creatie te laten zien die ik vandaag gemaakt heb. Deze keer is het een verrassingsdoosje of cadeaudoosje geworden met een slinger.

De strik bovenaan het dekseltje maakt het doosje helemaal af. Het doosje zelf is eenvoudig om te maken.
De lipjes schuin afknippen/insnijden is iets wat ik zelf niet automatisch doe bij doosjes maken. Vanaf nu weet ik weer dat je dat dus beter wel doet. Dan steken er immers geen stukjes cardstock boven je doosje / onder je deksel uit.

Om de slinger te maken kan je er ook voor kiezen om je letters onder elkaar op het touwtje te kleven. Je maakt dan bovenaan een lusje en onderaan kan je het afwerken met bijvoorbeeld een houten parel.
Zoals ik de slinger maakte kan je hem aan een prikbord hangen. Je kan er van maken wat je wil natuurlijk: gefeliciteerd, hoera, de naam van de jarige, ... of zelfs gefopt ( zoals Gaby deed, maar dan moet je natuurlijk wel met een groter écht cadeautje afkomen natuurlijk ;)). Hier is de mijne:


Zo, dat was het weer voor nu. Ik ga nog aan een verjaardagskaart werken voor Sannie - creatief designer voor de Te Gekke Krijtjes - en nog wat ideetjes uitwerken voor een opdracht die ik kreeg die met Kerstmis en Nieuwjaar te maken heeft. Tot de volgende.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten