maandag 8 december 2014

Cards & scrap - Kaartenuitdaging 224

"Ik zie ze vliegen" is de kaartenuitdaging van Cards & Scrap waar ik nog op de valreep aan zal deelnemen ;). Oef, net op tijd gehaald om mijn creatie te uploaden.

De voorbeelden waren weer prachtig!!! Het is ook een héél leuk thema vind ik. Alleen twijfelde ik weer erg wat ik precies ging maken. Uiteindelijk heb ik gekozen om mijn vogelpons van Stampin'Up eens boven te halen. De takjes heb ik gebruikt om een krans mee te maken. Door de rode glittersteentjes heb ik een krans met rode besjes willen nabootsen. Jullie weten wel zo'n soort hustkrans. Om de takjes in winterse sferen te creëren heb ik Glistening Snow-Tex, glittering snow van DecoArt met een wattenstaafje aangebracht.

Een stukje designpapier van Eline's Winter Pastels (Marianne Design) heb ik met dubbelzijde tape vastgeplakt op een witte achtergrond die ik zowel met het pastelgroene Te Gekke Krijtje als het nieuwste groene Te Gekke Krijtje heb bewerkt. Iets boven de helft van dit witte achtergrondpapiertje heb ik met een Stampin'Up (Needlepoint) Textured Embossing folder mooie boogjes en fijne streepjes in het papier gedrukt. Om de overgang compleet te maken kleurde ik een satijnen lintje met het pastelgroene Te Gekke Krijtje. Het taartenrondje werd met het (basis)rode Te Gekke Krijtje gekleurd. Kwestie dat ik toch de rode kleur van de Kerstdagen terug wou zien komen in het werkje.

De tekst bovenaan de kaart en de ijssterren heb ik met wit embossingpoeder aangebracht.
De foto is niet helemaal wat het moet zijn, maar ik heb de naar mijn mening beste uitgekozen uit de tientallen die ik getrokken heb. Ppffffff... foto's trekken is niet echt mijn ding hoor ;).

En nu uitkijken naar de volgende challenge van Cards & Scrap ;).

Ik wil mijn nieuwe volgers alsnog bedanken! Welkom op mijn blog! En bedankt aan iedereen die ook zo nu en dan een reactie nalaat. Altijd fijn om te lezen wat jullie ervan vinden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten