zondag 4 oktober 2015

ATC - SEA LIFE ...alles wat te maken heeft met IN de zee

Hallo iedereen,

Fijne zondagmiddag. Voor vandaag heb ik een korte blogpost.
Zoals iedere maand deed ik ook nu weer mee aan de ATC ronde bij Petra Stein haar groep.
Omdat ik vrij veel ziek ben geweest en omdat mijn man ook in het ziekenhuis heeft gelegen, was het een huzarenstuk om de atceetjes deze maand op tijd verzonden te krijgen.

Ik heb de achtergronden gemaakt met de gelliplate. Een netje uit een aardappelzak geknipt en in stukjes verknipt om dan te verwerken op mijn achtergrondje. Een stans van een zeepaardje en een zeester op ook een achtergrondje gelegd dat ik met de gelliplate gemaakt hebt (de oranje kleuren) en daarna nog eens door de double do gehaald zodat er embossing op tevoorschijn kwam. De randen nog een beetje gedistressed en klaar!

Had ik niet zoveel gedoe gehad de afgelopen periode dan had ik er misschien nog een tekstje bij gezet ofzo. Maar, ben er al bij al tevreden over gezien de omstandigheden. Alles beter dan mijn groepsleden in de steek te laten.

Hopelijk kan ik er snel weer bij zijn voor een volgende post.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag toe. Geniet van het zonnetje vandaag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten