woensdag 12 november 2014

Cards & Scrap - Kaartenuitdaging 223

Hallo iedereen,
Welkom aan mijn nieuwe volgers!

Bij cards & scrap is er weer een kaartenuitdaging gestart met een sketch.

Mijn interpretatie van de sketch heeft de volgende creatie teweeggebracht:

Ik wou er geen verjaardagskaart van maken. Vlaggetjes kunnen toch ook voor de feestdagen? Ik heb ze ondergedompeld in distress inkt. De Kerstboompjes met glitter heb ik dan weer uit een designpapiertje geknipt. Het linnenpapier kreeg een laagje van een Te Gek blauw Krijtje. Het geheel in niet echt traditionele kleuren ... Of toch? Op Kerstmarkten zie je toch ook vele andere kleuren buiten het traditionele rode of groene. Wel jammer dat de foto niet echt is geworden wat het zou moeten zijn. Fotograferen is toch ook een kunst op zich hoor ;).

Ben je ook benieuwd naar de voorbeeldkaarten die de designers hebben gemaakt van team turkoois? Neem dan zeker eens een kijkje op het blog van Cards&Scrap door hier te klikken.

Ik kijk alvast uit naar de creaties van de deelnemers want ik vind het een leuke schets.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten