woensdag 2 september 2015

Doe eens gek en verras een onbekende - vervolg

Hallo iedereen,

Weten jullie nog dat ik onlangs een post plaatste met een "card in a box" die ik maakte voor een volstrekt onbekende persoon? (Zo neen, kan je hier een glimp opvangen van mijn kaart.)

Awel, ik mocht gisteren een enveloppe ontvangen waarvan de afzender ontbrak. Benieuwd als ik was, moest de enveloppe het al ontgelden nog voor ik weer binnen was ;). Zo curieus was ik. Wie stuurt nu iets persoonlijks zonder zijn gegevens op de achterzijde te plaatsen, dacht ik. Toen ik deze open maakte, kwam er een zelfgemaakte leuke kaart uit.

Gaaf hé! Zo leuk, en zo'n lieve woorden op de achterzijde. Was zelf ook erg aangenaam verrast moet ik zeggen. Wist ik meteen hoe dat voelde om ook eens verrast te worden door een onbekende ;).

Ben zo blij dat er zoveel respons is op gekomen. Ze kreeg maar liefst 109 kaartjes toegestuurd van vreemde mensen die gereageerd hebben op de oproep van haar schooldochter voor haar 70ste verjaardag. Wat een succes zeg. En dan nog een zelfgemaakte kaart terugsturen. Dat is knap hoor. Mijn dag was alvast gemaakt. Dank je wel Marie Thérèse!

Dit wou ik jullie toch niet onthouden hoor:
(Tot later.)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten