zondag 6 augustus 2017

Out of this world ...


Hallo iedereen,

Een hele lange tijd geleden dat ik nog aanwezig was op blogger. Al mijn aandacht en tijd gaat voorlopig nog naar mijn oogappeltje Bauke. Zo nu en dan vind ik opnieuw een gaatje om creatief te zijn.

Ik wil jullie dan ook mijn laatste kaartje tonen en een klein geheimpje verklappen ;).

Dit kaartje is gemaakt met monsterstempels die ik zo erg leuk vind. Het achtergrondje maakte ik met de Te Gekke Krijtjes. De aardbol heb ik uitgetekend. De verfspatten zijn gesso.

Het geheimpje:

Toen ik onlangs op internet aan het snuisteren was, kwam ik plots uit op een pagina waar stempels en dies werden gebruikt van Aliexpress. Misschien heb je daar al eens van gehoord, misschien ook niet. Maar, oh jeetje...toen ik verder ging kijken, kon ik het niet laten om toch eens een gokje te wagen.

Ondertussen kan ik jullie vertellen dat ik best wel uitzinnig blij ben. Onder andere deze monsterstempels komen vanuit China en zijn quasi dezelfde als van het bekende merk Clearly besotted. Het enige verschil is dat er minder stempels op mijn stempellap zitten. Maar, de prijs is dan ook helemaal in verhouding! Ook omdat ik geen verzendkosten dien te betalen als ik vanuit China bestel. En het is geen namaak!

Bovenaan zie je mijn gekochte stempellap en onderaan die van Clearly besotted (rond de 10 dollar te koop). Ik betaalde deze 1,90 euro. En ze zijn vandaag nog goedkoper 1,77 euro zag ik net.



Zo heb ik ondertussen nog dies (stansen), embossingfolders en andere stempels gekocht en getest. En, ik heb zelfs de originele stempels van Jane Davenport gekocht (faces Mixed Media).  Van alles ben ik uiterst tevreden. De dies zijn vaak heel verfijnd. Geen verzendkosten, soms wel even wachten voor je ze ontvangt via je brievenbus of postbode. Het meeste ontvang ik steeds binnen de 14 dagen à 3 weken. Dat is best nog snel om vanuit de andere kant van de wereld te komen. Alles is veilig verpakt (bubbeltjesplastiek). Je kan op Pinterest en You Tube ook filmpjes vinden van hauls (video's) waar men laat zien of men tevreden is van de aankoop. Eén tip: als je iets aankoopt, kijk dan even goed de productomschrijving na qua grootte. Zo kom je niet bedrogen uit. + je zal zien dat er verschillende winkels hetzelfde product verkopen maar dan wel aan een lagere of hogere prijs.  Je kan ook altijd de terugkoppeling van anderen nalezen.

 Als er interesse voor is, laat ik nog wel enkele zaken voorbijkomen op mijn blog zodat je zelf een afweging kan maken. En ja,...ik weet dat het misschien niet altijd eerlijk is tegenover onze economie. Dan moeten ze het maar verbieden ;).



Groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten