zaterdag 12 januari 2013

CreativiTIJD

Sinds enkele maanden ben ik na een zeer lange periode terug creatief actief.

Op de hobbybeurs in Mechelen heb ik mezelf de "te gekke krijtjes" aangeschaft. 'k moet zeggen, ze zijn echt té gek! Niet dat ik mezelf niet vuil wil maken maar, van het werken met deze krijtjes op basis van bijenwas blijven je handen echt proper. Ideaal ook voor kinderen. Maar niet alleen dat is er super aan: je kan er je eigen papier mee maken, taartenrondjes mee kleuren, katoenen lintjes mee kleuren,... kortom geweldige kaarten, cadeauverpakkingen, doosjes, enz. maken. Ga gewoon eens een kijkje nemen op de blog van tegek.nu en sannie-lovestostamp.blogspot.com. Op het YouTube-kanaal kan je filmpjes terugvinden van Sannie onder de naam mamasan70. Je zal zien dat het echt de moeite waard is. Ik ben er alleszins helemaal aan verslaafd. Een site die zéker ook een bezoekje waard is: pinterest.com.

Momenteel heb ik zoveel ideeën die ik met jullie wil delen. Iedere week zal ik proberen om mijn creativiTIJD met jullie te delen. Ik weet zelfs niet met wat ik eerst moet beginnen...dus ik heb voor deze week lukraak één idee uitgekozen. Het is geworden: homemade embossingplates.

Als je zelf tips zou hebben of je vind het één of ander gewoon leuk op mijn blog, dan apprecieer ik het enorm als je een berichtje zou achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten