maandag 18 februari 2013

Lentegroetjes - Love never dies - Paashaasjes

Héla,

Heb op de blog van Sannie gezien dat ze een nieuw filmpje heeft geüpload waarin ze met de Te Gekke Krijtjes een Springtimekaart met stempels laat zien.

Hieronder kan je mijn versies terugvinden. Ga deze meteen inzenden voor de wedstrijd bij Te Gek.nu. Ga zeker ook eens regelmatig een kijkje nemen op hun site. Ben benieuwd naar alle inzendingen die gaan komen op basis van de Springtimekaart.

1. Lentegroetjes
2. Love never dies
3. Paashaasjes

Ze zijn volledig met de Te Gekke Krijtjes gekleurd en geverfd. Figuurtjes met foampads aangebracht voor wat meer reliëf. Heb ook de Metallickrijtjes gebruikt bij het mandje van de Love never dies-kaart. Heel subtiel. Alle figuurtjes zijn afkomstig van verschillende stempelsets. Enkel de paashaasjes zijn kleurplaten die ik van google afbeeldingen gehaald heb. Heb de afbeeldingen in Word ingevoegd zodat ik het oorspronkelijk formaat op maat kon uitprinten van mijn kaart. Vond de haasjes zo schattig :) dat ik er écht wel iets mee wou doen voor de inzending op basis van de Springtime-kaart van Sannie. Hopelijk vinden jullie ze ook leuk.








1 opmerking:

  1. Je kaartjes zijn erg mooi geworden. Ik vind die te gekke krijtjes ook TE GEK.

    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen