woensdag 28 augustus 2013

Te Gekke Gaatjesband & Embossing Stencil

Hallo avondbloggers,

Op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch zag ik de nieuwe workshop. Ondertussen heeft Sannie deze ook al prijsgegeven op haar blog. Jippie!

Hieronder kan je m'n eigen versie terugvinden.
Ben er zelf niet echt tevreden over (het stempelen en de bloemetjes), dus deze ga ik nog eens overdoen. Want, vind de werkwijze wel leuk. En die kan zeker leiden tot gave kaarten: heb ik al gespot op enkele van jullie blogs ;). En nu weet ik ook hoe Sannie die leuke bolletjes maakt :) :).



Het tweede kaartje is er eentje gemaakt met een embossing stencil van Pipoos. Het zijn een nieuwe
soort stencils ter grootte van een correspondentiekaartje en bijgevolg extra handig. Alleen is er
momenteel nog niet zoveel keuze mogelijk. En, de stencil is geen embossfolder. Je kan het ook gebruiken voor art journalling en met gesso als je het onmiddellijk na gebruik afwast.

Heb alle nieuwe Te Gekke Krijtjes gebruikt met deze stencil en er een vrolijk kaartje mee proberen te maken voor mijn allerjongste achternichtje Jinte die net 5 is geworden.

Het meisje heb ik gestempeld en uitgesneden met één van mijn nieuwste mesjes (links en rechts hanteerbaar - volgens mij zijn ze allemaal zo vlot hanteerbaar hoor, maar op de beurs toch laten verleiden ;). Het uitgesneden plaatje heb ik er met foampads opgekleefd voor een beetje effect en  werd ingekleurd met de Water brush (eigenlijk terpentine brush, want er komt geen water aan te pas). En heb er nog een klein vogeltje - als lijkt dat het door het meisje losgelaten is - en haar naam op gestempeld. In't kort ga ik haar het Bidibibodibiboek en de basiskrijtjes bezorgen.

Ben benieuwd wat zij en haar oma en opa ervan gaan vinden.
Wordt zeker vervolgd...



2 opmerkingen:

  1. Alle begin is moeilijk. Gewoon blijven oefenen.
    Ik vind het enige kaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze allebei echt gaaf leuk he de krijtjes ik ben er helemaal verslaafd aan groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen