zaterdag 26 oktober 2013

Inloopworkshop Kerst (8) - Theelichtdoosje

Goedenavond blogfanaten,

Deze morgend hebben we iets heel anders gemaakt rond het thema Kerst nl. een theelichtdoosje.
Héél leuk en erg origineel gevonden van Maddy. Deze ga ik zeker nog opnieuw maken voor met de feestdagen in plaats van een kaartje. Ben benieuwd wat de ontvangers van deze creatie zullen gaan vinden.

Het was voor de eerste keer niet zo makkelijk om te maken. Heb weer veel geleerd van hoe je het aanpakt bij deze creatie. Die tips ga ik volgende keer zeker direct toepassen ;). Er steekt natuurlijk een theelichtje in dat werkt op batterijen. Het vellum werd zo gebruikt dat er in het hartjesvenster een sterretje tevoorschijn komt. Blauw is de hoofdkleur die ik gekozen heb, want het moet niet altijd rood zijn voor Kerst toch?

Tot mijn verbazing schijnt het lichtje inderdaad erg mooi door de raampjes.

'K zou zeggen: loop eens een keertje langs bij De Knutselaer in Turnhout. 'S avonds is het blijkbaar mooi verlicht met de theelichtdoosjes. Maar, neem zeker eens een kijkje als Maddy haar winkel geopend is. Ze heeft heel wat leuks in haar kleine maar, fijne winkeltje. En, als je iets niet kan vinden kan je haar altijd om informatie vragen.

Vandaag mocht ik zelfs foto's nemen van haar creaties. Op die manier kon ik weer inspiratie opdoen. Dus deze week weet ik weer wat te doen...Dank je wel Maddy!

Wat vinden jullie van deze?:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten