donderdag 31 oktober 2013

Framelit Fun Fold Card

Hallooooooo bloggers,

Vandaag was een heel hectische dag. De afgelopen weken in panne gevallen met de verwarmingsketel en wasmachine (beide 4 jaar oud) en een hele hoop geregel voor alles terug op punt te krijgen.

De helft van het probleem bij de verwarmingsketel is ondertussen in orde. De nieuw geleverde wasmachine van vanmiddag heeft me toch nog "horentjes" gegeven. Er moet wederom iemand opnieuw komen kijken om de werking van de droogkast bovenop de wasmachine met tussenstuk fatsoenlijk te doen werken. Alles, echt alles hebben we al geprobeerd en getest, maar is nog steeds wiebelig (staat waterpas, tussenstuk is in orde, gewicht droogkast t.o.v. wasmachine is ok,... ). Bijgevolg durf ik niet ver uit de buurt te gaan als ik de wasmachine heb opgestart. Enfin, die dingen zullen wel weer eens in orde komen zeker.

Alleen jammer dat ik daardoor vandaag niet bij De Knutselaer geraakt ben. M'n zaterdagse vaste gewoonte ondertussen.

Voor nu een speciale vorm van kaart nl., een "framelid fun fold card".
Ik heb gebruik gemaakt van een rechthoekige dubbelkaart waarvan ik de voorste flap zo gevouwen heb dat de open zijde (rechts) naar de gesloten zijde geplooid werd. Moeilijke uitleg voor iets heel simpel hoor ;). Als je op you tube de woorden framelid fun fold kaart ingeeft, dan krijg je meteen een duidelijk filpmje te zien van hoe het precies werkt.

Daarna kies je een framelit uit. Ik koos voor mijn dies van boekenvoordeel. Op de binnenzijde plak je een iets grotere uitgestante diesvorm. Het omgevouwen flapje heb ik geembost. Een beetje details eraan toegevoegd zoals washitape en een strikje gekleurd met de Te Gekke Krijtjes net zoals de uitgestanste dies.

PS: hopelijk doe ook jij mee met m'n Candy. Je hebt natuurlijk nog ruim de tijd...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten