zaterdag 14 juni 2014

Inloopworkshop - Uilenhuisje

Hallo allemaal,

Ik ben deze morgen en vroege middag bezig geweest om een uilenhuisje in elkaar te knutselen bij De Knutselaer.

Het maken van het huisje op zich is niet zo moeilijk. Het heeft de vorm van een kartonnen melkbusje. Alleen moet je goed kijken hoe je welke delen plooit als je het in elkaar vouwt. Een leuk dakje erop en versieren maar...

Aan de bovenzijde wordt het doosje natuurlijk niet dichtgeplakt omdat je er anders ook niets leuks meer kan in stoppen. Je maakt het gewoon vast met fijne wasknijpertjes als schoorsteen van je huisje. Goed gevonden van Maddy hé.

Daarnaast had ik vorige week enkele mallen aangeschaft van het thema Under The Sea van Joy Crafts. Vandaag ben ik overstag gegaan om die verzameling van Under the Sea uit te breiden met de stempelset die daarbij hoort. Wat zijn die toch enig ;). Nu nog een gaatje vinden om er iets leuk mee te maken. Wie weet een verjaardagskaart voor mijn moeder die binnen een grote 3 weken jarig is. Die vind alles wat met de zee te maken heeft top, dus daar zou ik alvast niet mee kunnen missen. En, het is ook echt gelinkt aan deze maanden van het jaar nietwaar? Nu nog inspiratie vinden ...

Fijn weekend alvast!

Hier is ie dan.................mijn uilenhuisje:



 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten