zaterdag 28 juni 2014

Inloopworkshop - Theemapje "Let's Have Some Tea"

Dag bloggers allemaal,

Wat ben ik blij dat de problemen bij blogger zijn opgelost met de leeslijst. Ik kon telkens maar één blogpost zien. En dat is natuurlijk niet fijn. Jullie zullen dat ook wel vastgesteld hebben.

Voor vandaag heb ik een korte blogpost. De creatie van vanmorgen was dan ook snel gemaakt. Leuk om als presentje te geven aan iemand die uiteraard graag een tasje thee drinkt. Ikzelf lust absoluut geen thee. Ik vind het gewoon warm water met een vies smaakje ;). Gelukkig ken ik al iemand die er zeker blij mee gaat zijn: mijn mama. Zij is in tegenstelling tot mij een fervente theedrinker dus zij gaat het zeker wel appreciëren.

Ik vind het een zéér leuk, "innie minnie", lief mapje. Afgewerkt met een strik en een bedeltje.
Leuk om theezakjes in te stoppen die wat minder voorkomende smaken bevatten.

Ben benieuwd of dit haar alvast gaat bevallen:







De inloopworkshop voor volgende week heeft weer iets te maken met de Prima Dolls. Ben erg curieus nu want, die vind ik ook heel erg leuk om te doen die "aankleedpoppetjes". Werkt ook echt verslavend hoor :).

Dit weekend ga ik trachten om ook nog wat te freubelen. Mijn mama en mijn nonkel Koen hun verjaardag komt eraan. Ze verschillen 3 jaar in leeftijd en zijn op dezelfde dag geboren. Dat blijf ik toch wel een beetje speciaal vinden. Voor de rest heb ik niet véél maar, héél véél werk met de komende verhuis (de 2de in amper 6 weken tijd). Maar, voor dit weekend hou ik het rustig en ga ik proberen mijn hoofd nog eens leeg te maken door aan de knutsel te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten