dinsdag 15 juli 2014

Inloopworkshop - Maritiem Scrapboekje

Dag bloggers onder jullie,

Het was zaterdag net 23.50u toen ik dit bericht wou posten vooraleer ik mijn bedje in zou kruipen na een weeral hectische week.

Het is er niet van gekomen dus vandaag de afwerking van dit blogbericht.

Zaterdag ben ik net voor ik weer verder ging werken in onze nieuwe woonst toch nog even de inloopworkshop gaan volgen.

Deze kon ik niet laten liggen. Gelukkig duurde hij niet erg lang en kon ik weer meteen verder met het zwaardere "knutselgrief" ( aanstaande zaterdag vind de effectieve verhuisdag plaats dus er dient nog een hele hoop werk verricht te worden). En daarnaast dient onze belastingbrief ook nog ingevuld te worden. Ik kreeg vorige week al een herinneringsmailtje binnen dus... ook dat moet ik nog tussen alles door zien klaar te krijgen.

Het is een maritiem scrapboekje geworden. Wat ik vooral geleerd heb, is dat je bij het vouwen heel erg goed moet uitkijken dat je afmetingen goed kloppen en je plooitjes letterlijk in de plooi vallen ;). Anders vervormt je boekje en dat is net niet wat je wil hebben natuurlijk. Het papier dat gebruikt werd is van Eline's buitenhuis. Zulk een mooi papier...vooral die landkaart vind ik super.

Na de verhuis neem ik een korte pauze om er daarna weer in te vliegen om mijn creaties met de Te Gekke Krijtjes weer boven te halen en af te werken als voorbereiding op de workshop. Zeker kijken dus.
Tot gauw!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten