donderdag 7 november 2013

Punch Art - Uiltjes meisjeskaart

Dag iedereen,

Had niet gedacht al iets te kunnen posten vandaag gezien ik de afgelopen dagen erg ziek ben geweest maar toch,...met de juiste pijnstillers scheelt het vanavond al een stuk tegen de afgelopen dagen. Omringd door begripvolle collega's en mijn attentvolle "hubby" ben ik er weer bijna helemaal door.

Had deze creatie vorig weekend al gemaakt en wou hem jullie niet weerhouden.

Momenteel ben ik aan het experimenteren met ponsen. Ik ben er helemaal weg van. Vooral dat je van zo één pons verschillende figuurtjes kan maken vind ik écht wel waanzinnig leuk. Hiermee kan ik inspiratie opdoen voor de geplande workshop van volgend jaar, voor en mét kinderen.

Het is een beetje puzzelen maar, geeft wel leuke resultaten. Een pincet is zeker geen onmisbaar werkinstrument bij deze "builder punches". Soms zitten er echt van die ietsiepietsiemini ponsdeeltje bij die ik onmogelijk met de vingers kan bewerken.

Je ziet het niet goed op de foto maar, mijn designpapier bevat glinsterende bolletjes.

M'n eerste punch art creatie is geworden........ een uiltjes meisjeskaart:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten