maandag 11 november 2013

Challenge - Cards and Scrap Challengeblog - schets


Dag bloggies allemaal,

Dit verlengde weekend ben ik nogal in de weer geweest. Onverwachts zijn het een aantal kaarten geworden waarmee ik deelneem aan verschillende challenges. Zo ook de onderstaande kaart op basis van de bijgevoegde schets. Hiermee doe ik mee aan de uitdaging van Cards and Scrap Challengeblog.

Ook dit knipvelletje van het uiltje komt uit hetzelfde 3D boek.
Alweer zie je niet duidelijk op de foto dat het uiltje glitters heeft op zijn veertjes en ogen.
Ook de rondjes zijn in glitter. Dit papier komt uit een blok met patronen karton dat bewerkt is met glitter (Action). De stempel heb ik via Pinterest gevonden. Deze heb ik gemat om een geponst rondje. Nog details voorzien zoals het strikje waarvan het ruitmotiefje terugkomt in het groene randje. En natuurlijk ook nog een taartenrondje.


Die lekstokkleurtjes vind ik gewoon super bij het knipvelletje horen ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten