zondag 10 november 2013

Challenge - Marianne Design Challenge Blog - Vintage Kerstkaart

Een aangename zondagmiddag bloggers,

Vandaag ben ik er voor de 2de keer. Ja, met dit weer...tijd voor ontspanning ;).

Had van de week gezien dat er een leuke challenge aankwam bij het Marianne design Challenge Blog. Deze wou ik dan ook niet missen. Gisterenavond ben ik aan de slag gegaan en heb het onderstaande Vintage Kerstkaartje uit mijn mouw getoverd. Ben wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het namelijk niet altijd even gemakkelijk om een kaart te maken. In het begin ben ik vrij gestructureerd en heb ik al een idee in mijn hoofd dat ik wil uitwerken maar, vanaf dat het uitwerken start, begint de twijfel ;). Uiteindelijk vind ik dat ik toch niet al te veel van mijn eerste idee ben afgestapt en dat het toch nog een leuk kaartje is geworden. Vinden jullie niet? Je mag me gerust altijd tips geven hé, dat apprecieer ik wel hoor. Vooral hoe je dat doet met die stoffen poinsettias.
Het was meteen mijn allereerste vintage kaart. Ook de hoekjes heb ik voor het eerst gebruikt. Vond het wel leuk om er een soort fotokader/spiegel van te maken. 'T is maar hoe je het bekijkt. Het tekstje heb ik met een bruine kleur inkt gestempeld zodat de kleuren "zacht" blijven.

De gebruikte materialen:
- kraft paper;
- Marianne design: Pretty Papers Bloc, Victorian Vintage (PK9092);
- Marianne design: Vintage Christmas, knipvel (VK9529)
- Marianne design: Creatables, Anja's Vintage Corners (LR0285)
- Marianne design: Poinsettias White (RB2222)
- Marianne design: Clear Stamp Eline's Words EC 0138

Dit Vintage Kerstkaartje heb ik ingezonden:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten