zondag 20 april 2014

Inloopworkshop - Flappenmapje


Dag (Paas-)bloggers vandaag,

Een 14 dagen geleden ben ik voor de eerste keer dit jaar opnieuw naar De Knutselaer geweest. Ik keek er erg naar uit en de uitdaging was echt fantastisch.

Aan de hand van een beschrijving kon je in eigen tempo starten aan de uitdaging van die week. Ben je tijdens zo'n workshop onderweg even de draad kwijt, dan kan je steeds op Maddy rekenen om je te helpen. En, je steekt natuurlijk telkens weer van elkaar wat op.

De creatie is kleiner uitgevallen dan ik verwacht had maar, vind het zeker een geslaagd projectje. Zoiets zou ik graag ook in een groter formaat maken zodat je een soort van foto-album hebt. Misschien komt zulk een workshop er nog wel aan. Hint, hint ;). 'T is maar als iemand uit deze zaterdagse hobbygroep dit leest natuurlijk ;).

Ben benieuwd of jullie eigenlijk ook regelmatig workshops volgen en/of zo eens iets anders maken dan de standaard kaarten.

Indien er onder jullie bloggers zijn die leuke blogs kennen waar je aan de hand van (liefst Nederlandse) werkbeschrijvingen mooie creaties ziet passeren, let me know! Enkele onder jullie volg ik al maar, er kunnen er nog wel enkele bij nietwaar ;). Ik ben vooral op zoek naar Nederlandse werkbeschrijvingen omdat het werken met inches me helemaal niet ligt. Teveel puzzelwerk soms ;). Hier komt mijn creatie:


De buitenzijde werd afgewerkt met een strik die als sluiting wordt gebruikt.














De binnenzijde heeft verschillende mapjes en flapjes.
Ik heb designpapier gekozen met een "kanten" plaatje.
Ook in grijs-wit zodat het netjes past bij de grijze cardstock en één geheel vormt.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten