dinsdag 8 april 2014

Simple, Clean & Fast Version - Te Gekke Krijtjes (4)

En....vandaag opnieuw een Simple, Clean & Fast kaartje met de Te Gekke Krijtjes.
En...hoe kan het ook weer...mét de gaatjesband natuurlijk. Alleen zijn de gaatjes deze keer opgevuld met wattenstaafjes die gedrenkt werden in terpentine en waarmee ik dan kleur heb opgenomen van de Te Gekke Krijtjes.

Je krijgt hierdoor een specialer (meer een geschilderd, donkerdere/intensere kleurtjes) effect dan wanneer je met een tissue kleur opneemt van een krijtje en dan de kleur uitveegt over de gaatjesband (dat is meer een zachter effect).

Op een gekleurde kaart heb ik de witte strook gekleefd die bewerkt is met de gaatjesband. Ik nam een tweede strook wit papier waar ik aan de onderkant een vlindertje uitponste en bovenaan een passende tekst stempelde. Dit strookje kleefde ik met foampads op de strook met de gekleurde bolletjes. Opnieuw voor een special effect. Zéér eenvoudig om te maken en toch heeft het iets speciaal. Vind ik toch. Jullie ook?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten