vrijdag 11 april 2014

Zon, Zee, Strand ... Te Gek!

Hallo iedereen in blogland vandaag,

Vandaag laat ik een kaartje zien dat volledig geïnspireerd is op basis van een kaartje van Sannie.
Toen ik het kaartje op de blog van Sannie zag, was ik meteen verkocht.
Ik heb hem praktisch helemaal nagemaakt. Iets wat ik normaal niet doe, maar deze was gewoon niet te weerstaan. Vooral hoe het landschap wordt opgebouwd vind ik geweldig. En natuurlijk ook de glinstering van de zee.... . Wat vinden jullie?



Wil je nog eens terugzien hoe deze kaart is opgebouwd, klik dan op deze blogpost van Sannie.

Dit kaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt voor mijn tante en nonkel die me tijdens mijn herstel een handje toestaken. Zij gingen toen net een weekendje naar zee dus vond ik dit themakaartje wel gepast.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten