zaterdag 31 mei 2014

Inloopworkshop - Cadeau Gift Card

Een fijne zaterdagavond iedereen,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volger! Leuk dat je mijn blog wil volgen.
Een blog is vooral inspiratie opdoen van elkaar en leren van elkaar. Dat vind ik alleszins erg fijn.

Daarnaast wil ik jullie nog meegeven dat ik net een verhuis achter de rug heb. We hebben ons dakappartement verkocht en zijn tijdelijk aan het "kangoeroewonen" bij mijn nonkel (voor mij meer mijn echte grote broer).

Omdat we allemaal ons eigen leventje hebben geleid, hebben mijn man en ik besloten om sneller dan verwacht op zoek te gaan naar een andere woonst. "Samenleven" gaat wat moeilijker als ieder zijn eigen leven gewend is. Dat is beter zo voor ieder van ons want, ik zou niet graag hebben dat er ruzie van gaat komen. Dat is het ons allemaal niet waard. Daarvoor zijn we elkaar té dierbaar. Vooral ook voor mijn hubbie die in een 3 ploegensysteem werkzaam is en dus ook bijna iedere nacht gans de nacht wakker blijft. Dus... in het kort gaat er normaal opnieuw verhuisd worden. Daardoor kan het tijdelijk wat stiller zijn op mijn blog. Maar, ik beloof zo snel mogelijk terug van me te laten horen. Als het me lukt krijgen jullie tussendoor nog wel enkele blogposten van me te zien.

Nu over naar de blogpost van vandaag:


Vanmorgen ben ik even naar De Knustelaer geweest om deel te nemen aan de zaterdagse workshop.

Toen ik het wekelijkse mailtje deze donderdag van Maddy binnen zag komen, was ik meteen blij.

Dat leek me nu eens een écht leuke kaart om te maken. Eentje dat nog vaak zal gefreubeld worden denk ik nu ik de workshop gevolgd heb ;).

Simpel, mooi en vooral origineel!

Ik kwam er alleen niet uit welke designpapiertje ik moest nemen. De kaart is zo weer anders met een ander papiertje. Uiteindelijk is het een "roze" versie geworden. Vooral die strik vind ik enig. Ik heb het malletje van de strik tijdens de workshop overgetekend zodat ik er zelf een kartonnen malletje van kan maken. Zo kan ik hem ook nog vaak gebruiken bij eventueel andere knutselwerkjes ;). Zowel deze kaart als de strik zijn makkelijk om te maken. Ook als je weinig tijd hebt kan je deze kaart gemakkelijk maken. Het lijkt op een cadeaudoosje. Als je het "deksel" naar boven doet dan kan je een tekstboodschap nalaten op het witte gedeelte. Het "deksel" stop je gewoon weer terug in het "doosje" (als je de kaart maakt is het meer een envelopje met een open zijde aan de bovenkant). Wat vinden jullie van dit exemplaar?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten