donderdag 15 mei 2014

Te Gekke Chevron - 1

Hallo bloggers,

Het afgelopen weekend heb ik gewerkt met een nieuwe embossingfolder. Had al vele werkjes zien passeren op het net met chevron technieken dus...deze mocht dan ook niet ontbreken in mijn collectie.

Ik ga er verschillende technieken op toepassen. Voor nu kan ik je alvast mijn eerste chevron-kaart laten zien:




Een correspondentiekaartje simpelweg in de embossingfolder gelegd en door de Double Do gehaald.
Daarna met de Te Gekke Krijtjes bewerkt met het roze, rode en nieuwe rode krijtje. Ik heb telkens in horizontale banen gewreven met mijn tissue. Afgewerkt met bakerstwine in de passende kleurtjes rood-wit en een label gestanst en eveneens bewerkt met het groene basis krijtje. Het correspondentiekaartje op een standaardkaart gemat, het labeltje nog afgewerkt met een tekststempel. Clean en Simple.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten