woensdag 7 mei 2014

Te Gekke bijtjes - Stickertechniek

Hoi hoi,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik een tijdje geleden al maakte.
Ik heb gebruik gemaakt van hobbydots en stickertjes van bijtjes. Die heb ik eerst op een correspondentiekaartje geplakt zoals ik ze op de kaart wou hebben.
Fijn werkje met een snijmesjes om de stickertjes van het stickervel te krijgen en te plakken op het kaartje, zeg dat wel ;).

Daarna met wattenstaafjes kleur opgenomen van de krijtjes en de bijtjes ingekleurd. Gevolgd door de kaart verder in te kleuren aan de hand van een met kleur opgenomen tissue. Het correspondentiekaartje heb ik op maat gesneden en met foampads op een standaard dubbele kaart gekleefd. Zo komt het reliëf mooi uit.

De openingen in het correspondentiekaartje zijn gemaakt met de hexagon punch van Stampin'Up. Binnenin op de dubbele kaart heb ik designpapiertje gekleefd die eveneens uitgeponst werden met dezelfde pons.

Je hebt soms, zoals hier het geval was, wel van die hele fijne wattenstaafjes nodig. Zeker als de stickers zo fijn zijn met weinig ruimte om in te kleuren. Eventueel zou je ze ook kunnen inkleuren met de Te Gekke Krijtjes en een hele fijne waterbrush (zonder water weliswaar).

Van hobbydots op zich ben ik niet zo weg maar, door ze zo met de stickertechniek te verwerken vind ik het wel een geslaagd projectje. De stickertechniek op zich is een hele ontspannende manier van werken vind ik. En dat terwijl ik anders zo weinig geduld heb ;).

Wat vinden jullie ervan?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten