dinsdag 3 februari 2015

Sprookjesfiguur in de echte wereld...

Hallo bloggers allemaal,

Allereerst erg bedankt allemaal voor de leuke reacties die jullie altijd geven. Dat werkt inspirerend.

In het onderstaande fotokadertje zien jullie een foto van roze tulpen. Als ik mij niet vergis komen deze uit een oude Llibelle kalender. Toch zonde om die zo weg te gooien want er staan altijd wel leuke foto's in.

Om het plaatje iets speciaal te geven heb ik een zittende Magnolia gestempeld op wit cardstock en ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes en wattenstaafjes. De vleugeltjes kregen bovenop de kleur nog wat witte stickles en een laag glossy accents. De plooien van haar broekpakje heb ik donkerblauwe lijntjes gegeven zoals haar bottinnetjes en ook wat geaccentueerd met stickletjes. Daarna heb ik dit Magnolia meisje met foampads aangebracht op een tulp. Ik heb haar zo geplaatst dat ze precies op de bloem zit te zitten. Foampads voor het 3d effect. Haar wangetjes kregen wat gloss met een rood Te Gek Krijtje. Ingekaderd en klaar om te verhuizen naar de badkamer.

Mijn man en ik zijn door omstandigheden een nieuw huis moeten gaan zoeken. De verhuis ben ik al volop aan het voorbereiden. Volgende week is het zover. Dit kadertje zal komende te staan boven het toilet in de badkamer. Ik vind toiletten altijd erg saai en heb meestal zo'n leuke foto ingekaderd om het wat aan te kleden. Omdat we in de nieuwe woning 2 toiletten hebben en om het gewoon wat huiselijker te maken, gaat dit meisje haar plaats daar veroveren.

Ik vind het wel iets hebben zo een levensechte foto met een sprookjesfiguur. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie ook iets geks doen om je toilet op te fleuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten