zaterdag 9 maart 2013

Heleeeeeeeeeeeeeeeeeeep!

Wat een avond! Heb zeker weer enkele grijze haren bijgekregen :).
Ben nog niet zolang bezig met het bloggen en zit dus nog volop in de zoekfase.
Echter dacht ik dat het allemaal wel vlotjes zou lopen, maar het tegendeel is jammer genoeg waar.
Misschien is het al wat aan de late kant en kan ik maar beter voor vandaag stoppen want ik krijg er horentjes van ;).

Ik krijg nl. geen diavoorstelling gepresenteerd op mijn blog. Heb al info en gebruikershandleiding nagekeken, heb Picasa geïnstalleerd, enz. Het enige dat ik tot hier toe bereikt heb is dat mijn profielfoto als album in Picasa onder mijn diavoorstelling komt te staan. Had in Picasa een map aangemaakt met foto's die ik in zo'n slideshow wou zetten, maar tot overmaat van ramp krijg ik die map maar niet in mijn tag diavoorstelling. What am I doing wrong?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten