woensdag 6 maart 2013

Lenteboom

Hoi hoi,

Heb dit weekend met mijn moeder tuincentra bezocht in de hoop dat ik nog leuke spulletjes kon vinden voor mijn "paasboom".

Vorig jaar heb ik enkele leuke stoffen schaapjes kunnen kopen in uitverkoop van een winkel die ging verhuizen. Echter waren het er net niet genoeg om een boom te kunnen vullen. En, aangezien altijd alles netjes bij elkaar moet passen bij mij had ik dus nog een zoektocht voor de boeg. Vooral ook omdat ik meestal dingen zoek die niet in overvloed op de markt verkrijgbaar zijn.

Mijn zoektocht was uiteindelijk toch snel klaar. Bij het eerste tuincentrum had ik al meteen bijpassende konijntjes, een kip, vogeltjes en schaapje gevonden. In een andere winkel vonden we de vogelhuisjes.

Aangezien ik niet zo van felle kleuren houd in ons interieur is het een sobere, maar toch mooie lenteboom geworden. Ja, ik heb hem omgedoopt tot een lenteboom. Wou ook dit jaar eens iets anders dan de gebruikelijke paasboom met paaseieren. Deze kan ik zeker tot in mei laten staan.

De vaas is nog eentje van mijn gewezen papa. Past er wel bij vinden jullie niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten